четвер, 28 листопада 2013 р.

час навчився ходити

останнім часом Маленка Іва поводить себе похмуро. Мабуть, відчуває нарешті певну провину. Іва Велика п*є корвалол і вимірю собі тиск п*ять раз на день. Вони п
остійно сваряться, влаштовують скандали і мовчать. Мені дуже страшно. Коли обидві Іви мовчать-має статися щось погане.



Доречі, сьогодні мені сказали, що якщо Іви зіштовхнуться мій світ розвалиться. Звучало це дуже страшно. Хоча, десь підсвідомо я знала, що цього не уникнути.Веснушка каже, що боїться стати пеньком. Засохлим пеньком. Іноді мені здається, що я вже сухий пеньок, який намагається розростись знов. Але всі намагання марні. Моя ідея переродитись як фенікс тупа і марна.
Теорія Ліпи про піки і дно-реальна. Зараз я на самому дні.
Маленька Іва хлипає і просить простити її. Іва Велика скрушно махає головою і закриває обличчя руками. Вони обидві не знають, що робити. І я не знаю, що робити. Ми всі просто чекаємо..чекаємо поки зернятко проросте.
А тоді буде видко, що нас чекає.
Війна.
Мир.
Ачи повне знищення.


Немає коментарів:

Дописати коментар