вівторок, 19 листопада 2013 р.

кінець епохи під назвою "Осінь"

варто відзначити, що іноді осінь може бути навіть яскравою. навіть насиченою і густою.
ця осінь стала такою завдяки багатьом причинам і нюансам.

мабуть, саме час підвести ряд підсумків за епоху. ну що ж, почнемо.

По-перше, ця осінь насичена спілкуванням з Ліпою. Ліпа-це людина, до якої справді приЛіпаєш)хіхі)пасибі тобі,дівчинко-з-хтивинкою, що ти з*явилась)з тобо в мені багато що помінялось)

По-друге, ця осінь насичена чоловіками. Чоловіками, про яких я забулась і думати. Домінант, Містер Безпосередність, Старік Однокласник, Милий Силач, приставучий дядько на вулиці..ого,як вас багато. Стільки в мене ще не було одночасно. І за це дякую* Все таки приємно відчувати себе хоч трохи привабливою)

По-третє (можливо найголовніше) цієї осені-епохи на дно моєї карми знов впало зернятко насолоди) Це дуже символічно, хоча невідомо чим те зернятко зацвіте і якими плодами вродить. Що ж , будемо чекати,а час сам усе розставить на місця.

По-четверте, Веснушка і Шадоу реально мене тішать. Я дякую Богові за цих людей. І м*якість моєї душі належить їм віки вічні. Написала б амінь,але рука не підіймається. Було б дуже попсово.

По-п*яте, я саме в цю епоху зрозуміла,яка дорога мені моя сім*я, і як я не хочу її втрачати ніколи. Це,напевно,набуття досвіду,часу і розуміння. Я рада, що ще хоч якісь аксіологічні кризи зі мною стаються. Це все ж нові рівні і якісь досягнення.

По-шосте, я вирішила нарешті розставити хоч якісь крапки у житті. Хоча б у особистому. Ми розрулили ситуацію з Домінантом (хоча,насправді,там все значно крутіше,ніж здається,але то вже не передбачиш. дочекаємось 8 червня), тепер треба поговорити з Шадоу. На Панові-Зірці-З-Неба слава богу жирнюще краписько. Я рада цьому. Нарешті це хоч якісь розриви з бридким минулим.

Ну і по-сьоме. Виявляється,життя може змінюватись, але лише,якщо ми хоч трохи цьому сприяємо. Від бездіяльності народжується бездіяльність. І навпаки.

Дійте!
І вернеться вам вдвічі більше!
До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар