пʼятницю, 24 січня 2014 р.

диво-дивне, диктатура і мороз

сьогодні над Вінницею увесь день літають літаки. в нас є відділеня аеровійськ, чи як їх там називають. надіюсь, у них просто навчання чи що там іще, бо в даній ситуації у країні таке страшно. 
ніколи б не подумала, що моя Україна може перетворитись у бозна-що. у кавардак, хаос, напівтоталітарну-напіволігархічну систему, проти якої нікому не дано поперти. і у цій системі гинуть люди, у цій системі силовики мают повну свободу дій, у цій системі мій народ принижують, використовують, зомбують, йому брешуть, його оббріхують,його провокують. а потім дивуються, чому він пручається замкнений у кайдани, по шию в гівні і не хоче так "прекрасно" жити. дивна влада, дивне кодло, яке не знає меж і кордонів, яке ненаситне. нагадує мені триголового змія з тих страшни казок, який ніяк не міг наїстися. Господи, невже в Україні запрограмована якась безперервна зміна цих зміїв з одного на іншого?...
але з усього цього, найдивніше, що я сьогодні бачила це ось це відео
Людина, яка довела свій народ незрозуміло до чого, майже до війни (яка в проекції ще може відбутися) говорить на початку відео про речі, яких ніколи не знала..а зараз і поготів забула. Про відео, де силовики знущаються з хлопця я взагалі мовчу. Тут можна і без коментарів. 
Таке враження, що ця країна вбиває сама себе. Така багата, незрівнянна, щира і відкрита нація вимушена вбивати один одного через шайку придурків, які підкоряються "старшому братові" і прагнуть лише наживи. А чи буде та нажива у крові, ачи буде вона на смертях..знаєте, мафію такі справи не лякають. Навіть криваві трони не заважають відчувати себе упевнено і чітко. 
На фоні отаких речей усе інше відходить на задній план, усе інше стає відносним, якимось дурним, якимось несправжнім..усе це стає на другий план.
В мене таке враження, що від 19 січня я живу від новин до новин. І дуже страшенно шкодую, що не можу нічим допомогти. Господи. найбільше дратує власна безсилість, а ще те, що сиджу на дивані, коли люди помирають за свої думки і права. Гріх на мені великий.
***
Найшикарніше те, що цієї ночі мені снилися різні переслідування, мертві люди, крики і паніка. А посеред усього цього я обирала і міряла обручку. Дивну таку, срібну, гладеньку, схожу по формі на корали, що ростуть на дні моря. В різних сонниках це означає нову дружбу, кохання чи одруження. А ще успіх у якихось справах. Я надіюсь, що Україна все ж зможе розрулити ситуацію і це буде саме той успіх у справах, бо кохання і одруження-речі надто далекі від таких, як я. Іва Велика зараз серйозна і напруженя усім тим, що її довбе. Вона хоче справделивості, як і мільйони інших українців. І це правильно. Говорили з Домінантом. Він також не знає, що робити. І я його розумію. Нас стільки лбманювали, що не знаєш кому вірити. Але я просила у будь-якому разі бути обережним.
Бо я не переживу. Не переживу. І це не пафос. Це ствердження. Є люди, зникнення або травму яких сприймаєш гірше, ніж свої власні. Отак і з До.
Що ж. Будемо чекати. І молитись. 
Слава Україні!
***
Цієї ночі обіцяють до -25. Люди на Майдані, Грушевського, Інститутській - будьте сильними і гарячими.Я вірю в вас!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар